marți, 24 martie 2009

ALBATROSII


Am auzit ca simbolul marinarilor si animale indragite de acestia sunt albatrosii, pana astazi nu am vazut in realitate aceste pasari si chiar nu intelegeam de ce marinarii au o afinitate deosebita fata de ei.
In primul rand fiindca sunt rari, cred ca la marea neagra nici nu mai putem vedea aceste pasari.
In orice caz astazi am avut prilejul sa vad nu unul ci poate 20 de albatrosi, pasari frumoase imperiale de un alb imaculat pe piept si albastru precum marea pe spate.
Prima reactie care am avut-o a fost sa aduc ceva de mancare sa vad daca ii pot face sa nu plece prea repede, am dat fuga la bucatarie si am bagat in buzunare fara sa devin suspect, cam 20 de prajituri.
Am ajuns la locul unde vazusem albatrosii si le-am aruncat prajiturile, erau flamande le-au adunat rapid cu o dexteritate pe care nu o pot explica, cred ca acesta este motivul pentru care stau pe langa vapoare in larg, profita de orice aliment aruncat in mare.
Oricum ospatul de 20 de prajituri a fost terminat repede, daca as mai fi avut inca de 10 ori pe atat si tot nu se saturau.
Ca incheiere pot sa spun ca acestea sunt pasarile care stau zi de zi cu marinarii pe mare si gasesc aici motivul de ce marinarii indragesc aceste pasari nobile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu